Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
pondělí | 13:00 - 17:00 | |
středa | 13:00 - 17:00 | 16:00 - 17:00 |
Telefonické podání: 585 036 076
Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obec@hranicnepetrovice.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Hraničné Petrovice, Hraničné Petrovice č. p. 75, 785 01 Šternberk
Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:
Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.
Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
pondělí | 13:00 - 17:00 | |
středa | 13:00 - 17:00 | 16:00 - 17:00 |
Telefonické podání: 585 036 076
Poštou na adresu: Obecní úřad Hraničné Petrovice, Hraničné Petrovice č.p.75, 785 01 Šternberk
Elektronicky na e-mail: obec@hranicnepetrovice.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: p76a7mj
Elektronickou podatelnou
V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.
Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
Způsob odvolání a jeho obsah:
O odvolání rozhoduje:
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
Položka | Sazba |
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.) |
100,00 Kč
|
fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4) |
2,50 Kč
|
paušál provozních nákladů (materiál, energie) |
15,00 Kč
|
ostatní náklady |
dle skutečně
vynaložených nákladů |